Unity Blog Centre

Connecting Malaysian and Singaporean Bloggers

Why choose us?

Follow us now and we'll do the rest for you. Including promoting your blog here! Trust us, this blog is more than just a social community for bloggers. It is another Bloggers' directory where you can access variety of blogs throughout Malaysia and Singapore. Now, tag your URL and messages and do allow at least 3 days for your blog to be reviewed here. Thanks for your co-operation.

A Free Bloggers' Directory

You are just one click away from the inside. We will gain a higher publicity to the world in 1 month time. So, please support by following us!

globe

globe

globe

globe

globe

globe

globe












Follow Us Now and We'll Post a Review About Your Blog!!

http://cheeyap91.blogspot.com/



连三的贪污事件、首相的闪电辞职...现在的日本政界可谓是问题重重,大家都怀着愤怒和疑问关注着每天的新闻。在美国,总统候选人预选也进入了白热化的阶段,可以说现在的政界已成为全世界注目的焦点。因此,这回的“月9”也将为大家呈现一场充满梦想和希望的“政治”。

木 村扮演的朝仓启太是一位整日被小朋友围着但却过得十分充实的小学老师。对政治毫无兴趣的启太因为某种缘故先是被推选为议员后来又被推选为总理大臣。小学老 师成了总理大臣?简直是晴天霹雳...这样的启太一边受着永田町老奸巨猾的政客们的愚弄,一边和同样想让日本变得更好的志同道合的人们一起奋斗。不忘普通 老百姓的感受、以普通人的视线看事物、敢于承认不懂的事情,看到这样的总理,周围的人也...

支 持政治门外汉启太的能乾女秘书美山理香是由深津绘里所扮演的。理香是名牌大学毕业的才女,是个怀有改革日本的野心的女强人。是个连启太都会一不小心对她使 用敬语的厉害人物。门外汉总理和能乾的女秘书这个组合也是看点之一。虽然对门外汉总理有种种不满但为了事业而共同行动的理香渐渐地被启太的人格魅力所吸 引...他们是否能超越工作伙伴的关系进而发展一段恋情呢?值得期待。

选 举策划人在现在美国正举行的总统候选人预选中起着重要作用甚至可以说是决定选举胜败的关键职位。作为启太的选举策划人活跃在政坛的菲沢胜利的扮演者是阿部 宽。推选完全没有经验的小学老师启太为议员并到后来的总理的大臣,这是一个重要的角色。“选举是唯一受法律承认的战争”阿部宽将如何出演说出这话的男人 呢,值得期待。


Title: Chee Yap
Description: -
URL: http://cheeyap91.blogspot.com/

0 comments:

Post a Comment